טלפון:  074-7470760 דוא"ל:  Support@Shirin.co.il פייסבוק:  Shirin.co.il אינסטגרם:  Shirin.co.il
נווט אלינוחייג עכשיו

אבטחת מידע לארגונים וחברות

אבטחת מידע בארגון


אין מחלוקת על כך שהאינטרנט הוא אחד הדברים הבולטים ביותר בחיינו, מה שמוביל את רובנו לכמעט חסרי יכולת להתנתק ממנו, והראיה הטובה ביותר לכך היא היותו של כמעט כל אדם מרוכז בגלישה במסך הסמארטפון שלו במקום לדבר עם האדם שנמצא מולו. עם זאת, האינטרנט הביא עימו גם מספר דברים פחות טובים, כאשר אחד הדברים הללו הוא האפשרות לפריצת מידע ולגניבת מידע בכל זמן נתון.

חברת שירין היא חברת אבטחת מידע המעניקה פתרון בכל הנוגע לחשש של חברה מפני סכנת חשיפת המידע אותו היא מאחסנת ושומרת ברשת. כל חברה באשר היא מאפסנת ברשת האישית שלה ובמחשבים של עובדיה פרטים על העסק, פרטים על העובדים של העסק ואף פרטים על הלקוחות, כל אלה הם כמובן פרטים שלא אמורים להיחשף בשום מצב. עם זאת, ללא אבטחת המידע על חומרים אלו, כל הפרטים החסויים עלולים להיחשף. אם בעבר מידע לעסקים היה על גבי מסמכים אותם היה שומר כל בית עסק בתיקיות ידניות, כיום, כמו בכל בית כך גם בכל מקום עבודה, התיקיות שהיו נמצאות פעם באופן פיזי הפכו לתיקיות במחשב. חברת שירין מציעה שירותי אבטחת מידע, על מנת שחומר זה לא יזלוג ולא יגיע לידיים הלא הנכונות, בין אם מדובר במישהו שרוצה להרע לחברה מאחר שהוא נמצא עימה בתחרות עסקית, ובין אם מדובר באדם פרטי שפשוט מעוניין לקבל פרטים מזהים על לקוחות החברה.


מדוע יש צורך במתן אבטחת מידע בארגון?

חברות רבות וארגונים רבים אולי מודעים לרעיון בו יש אפשרות של חדירה לפרטים האישיים ולפרטים העסקיים של הארגון, אך עדיין לא לוקחים ברצינות את העניין מאחר שהם אינם מודעים באופן מלא לסיכונים הכרוכים בחשיפתו של מידע לעסקים מתחרים, ולו את המידע הבסיסי ביותר. מהסיבה הזאת בדיוק, רבות הן הפעמים בהן בקשה של חברה עבור אבטחת מידע מגיעה מאוחר מדי, לאחר שכבר נעשתה חדירה למסמכים ולחומרה של הארגון, ולעיתים אף כבר נעשה בה שימוש, שימוש שעלול להוביל לפגיעה אנושה בארגון ממנו נלקחו המסמכים.


פתרונות אבטחת מידע

למרות החששות הגדולים כעת שעומדים בפני כל חברה, חשוב לכל עסק וארגון לדעת שהמידע עבור חברה מסוימת יכול להיגנב ולהיפרץ רק במקרה של חוסר עירנות שלה. במידה והחברה מעוניינת בארגון שיעניק לה פתרון לאבטחת המידע, כמו למשל חברת שירין, אין סיבה לחשש ואפילו לא הקטן ביותר. חלק גדול מהפתרונות הוא בסך הכל ניהול נכון יותר של כלל המידע שנצבר ונערם על ידי החברה ועובדיה. זה יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות גיבויים נכונים של החומרים, פעילות הארגון מול הלקוחות והספקים שלו, יצירת הרשאות הגישה שהיא מקנה וניהול נכון של מערכות המידע.

חשוב לציין- פתרונות אבטחת מידע הם ברובם פתרונות ממוחשבים וארגוניים, אך קיימים גם פתרונות מוחשיים דוגמת אבטחה פיזית, כשמדובר למשל בבניין בו יושבים מחשבים עם חומרים מסווגים.

אנחנו בחברת שירין מאמינים שאבטחת המידע הינו חלק אינטגרלי וחיוני בכל ארגון ולכן אנחנו פועלים במלוא מרצנו, על מנת להישאר בין החברות המובילות בתחום זה וכדי להעניק את פתרונות אבטחת המידע הטובים ביותר. זאת כמובן, בהתאם להיותנו בעלי יכולת מקצועית בבניית מערכות של אבטחת המידע וניצול ידע נרחב, נוסף על טכנולוגיה מתקדמת ביותר, בין אם בשמירה על מידע לעסקים ובין אם בשמירה על כלל המידע המסתובב במחשבי החברה, כשבין פתרונות אבטחת המידע אותם אנחנו מציעים נמצאים: תוכנות אנטי-וירוס, שרתי חומת אש וסינון דואר זבל. כמו כן, אנו בחברת שירין - חברת אבטחת מידע, עוסקים באבטחת רשתות.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונציגינו ישמחו לחזור אליכם 

שרות קריאות 24 שעות

074-7470760