טלפון:  074-7470760 דוא"ל:  Support@Shirin.co.il פייסבוק:  Shirin.co.il אינסטגרם:  Shirin.co.il
נווט אלינוחייג עכשיו

אבטחת רשתות אינטרנט

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר בקרב חברות שמתעסקות עם מחשבים, כשלמען האמת מדובר על רוב החברות, הוא אבטחת המידע שלהן. עם זאת, על מנת להשלים את התהליך ולדאוג ששום מידע אותו לא נרצה שיעבור אכן לא ייפלט החוצה, חשוב לדאוג לדבר נוסף.

אבטחת המידע היא, כאמור, חשובה מאין כמוה. היא למעשה המגן של כל ארגון, מגן שמונע מגורמים זרים להשתלט על המחשבים של החברה או להיחשף לחומרים המסווגים שלה ולנתונים אותם היא לא תרצה שיגיעו אל מקומות אחרים. עם זאת, אבטחת המידע לא מספיקה על מנת למנוע זאת לחלוטין ולכן, על מנת להגביר את מניעת כניסתם של גורמים עוינים אל מחשבי החברה, יש צורך גם בתחום אבטחת רשתות. אבטחה של רשתות היא למעשה ההגנה על הרשת האלחוטית אליה כל מחשב מחובר. יחד עם קלות השימוש והקדמה אותה הביאה לנו הרשת האלחוטית, הגיעו עימה גם דברים פחות חיוביים, דברים המצריכים אבטחה על מנת למנוע אותם. מדובר כמובן בכך שכל תקשורת שעוברת על הרשת האלחוטית למעשה חשופה לעיני כל ולאוזני כל, כך שבאמצעות כלים בסיסיים ופשוטים ניתן להתחקות אחר מישהו בלא שום בעיה. בדיוק לשם כך, חשוב שיהיה מי שידאג שדברים אלו לא יקרו.

וכאן בדיוק נכנסת חברת שירין. אצלנו בשירין ישנה חבורה של אנשים מקצועיים שיידעו לאבטח את הרשת בה אתם משתמשים בצורה טובה ביותר, על מנת להפחית למינימום את הסיכון שמידע יזלוג החוצה. ללא האבטחה כל אדם עם ידע בסיסי במחשבים שבידיו מחשב נייד והתוכנה המתאימה, אותה באופן לא מפתיע לא יהיה קשה מדי להשיג ברחבי הרשת, יוכל לפרוץ לנתב האלחוטי שלכם ולחשוף את הפרטים האישיים שלכם ואת המידע אותו אתם שומרים בקנאות. חשוב לציין, שאת החלק הראשון והבסיסי של אבטחת רשתות, כל אחד יכול וצריך לעשות עוד בטרם מגיעה חברת המחשבים המקצועית. מדובר בשינוי הסיסמא שהגיעה עם הנתב לסיסמא שרק אתם והעובדים תדעו אותה, כך שלעקוף אותה יהיה קשה הרבה יותר.
בנוסף לזה אנחנו בחברת שירין נחשבים לחברת אבטחת מידע המובילה בתחומה בשוק הישראלי, רוצים לדעת פרטים נוספים? צרו איתנו קשר באתר

שרות קריאות 24 שעות

074-7470760