שרות קריאות 24 שעות:  077-9-555-666 דוא"ל:  Support@Shirin.co.il סקייפ:  Shirin.Support
  

ניהול מערכות מידע

ניהול מערכות מידע

בעבר היה נהוג שלכל פרט מסוים בארגון, ישנה מערכת משלו. עבור ניהול הכספים הייתה מערכת לניהול הכספים, עבור ניהול העובדים הייתה מערכת למשאבי אנוש וכן הלאה. אך השנים עברו, הטכנולוגיה התקדמה, וכיום כל החלקים בארגון יכולים לעבוד תחת מערכת ניהול אחת ויחידה.

לכן, חשוב מאוד לבחור את החברה המתאימה ביותר על מנת שתספק לכם את המערכת שתוציא אתכם מרוצים בסופו של יום, ולהוציא אתכם מרוצים אומר שתפקוד המערכות יהיה ללא רבב, ואם ישנה תקלה קטנה, שיהיה עם מי לדבר ואל מי לפנות על מנת לתקן אותה. ניהול מערכות מידע הוא אחד החלקים החשובים ביותר בארגון, הרי כל הכספים שמשולמים לספקים ולעובדים תלויים במערכת, כל נתוני העובדים מוכנסים למערכת ולמעשה כל מה שקורה ומתרחש בחברה מתועד בתוך המערכת, כשבשורה התחתונה, ניהול תקין של מערכות מידע הוא מה שמחזיק את כל הפרטים הבודדים בחברה, אלה שמצויים בכל ענף ובכל מחלקה בחברה, ומאחד אותם לגורם אחד גדול. מערכת מידע ממוצעת מורכבת משלוש שכבות. הראשונה היא שכבת האחסון. בשכבה זו מאוחסן כלל המידע, כאשר שכבה זו ממומשת באמצעות בסיס נתונים. אחריה, שכבה לוגית, שכבה המעבדת ומנתחת את כלל המידע המצטבר. השכבה האחרונה היא שכבת התצוגה, שכבה המספקת את ממשק המשתמש. השכבות הללו מייצרות את מערכת המידע של ארגון מסוים, אלא אם כן כמובן מדובר במערכת מתקדמת יותר, או אז נוכל להיתקל במספר שכבות רב יותר. ניהול של מערכת המידע למעשה אומר ניהולן של כלל השכבות הללו, השכבות שמתרכזות למערכת אחת, ודאגה שכל אחת תתפקד כראוי על מנת שגם מערכת המידע, עליה תקום או תיפול הצלחת הארגון, תתפקד כראוי. 

אחד הדברים החשובים בכל מערכת היא, במידה ויש לחברה לקוחות, שהמערכת תדע לזהות גם את הלקוחות כך שגם הם, בדיוק כמו עובדי החברה, יוכלו להשתמש במערכת בנוחות ובלא שום בעיה. העובדה שגם הלקוחות משתמשים במערכת, היא אולי הדבר החשוב ביותר בעטיו כל ארגון חייב לבחור את האפשרות הטובה ביותר שעומדת לרשותו למישהו שידאג לו למערכות המידע, אפשרות כמו חברת שירין, מובילים בתחום , חברה הנהנית מצוות מומחים רחב ומהוקצע. אך מדוע עניין הלקוחות כה משפיע? ראשית, בכל מקרה תמיד טוב לשאוף להיות לקוחות של החברות הכי טובות שיש בשוק. שנית, אחד הקריטריונים החשובים ביותר של מערכות מידע, הוא האם שירות התמיכה של המערכת הינו שירות טוב ומספק. בשל העומס הרב שיש על מערכות המידע האלה, סביר להניח שהתקלה במוקדם או במאוחר תתרחש. לכן, ברגע שאתם יכולים לסמוך על החברה ממנה רכשתם את המערכת שבמידת הצורך היא תיתן לכם את שירות התמיכה המתאים, הן טלפונית והן פרונטלית, תוכלו לדעת שבחרתם נכונה.

אך לא רק הלקוחות באים במגע עם המערכת, אלא גם ובעיקר עובדי ומנהלי החברה. כמובן שלכל אחד מהעובדים יש נגיעה קצת שונה במערכת. עובד זוטר כנראה יבוא במגע עם המערכת הרבה יותר ממנהל, בעוד שעובדת במדור שכר כנראה תשתמש במערכת המידע באופן תדיר יותר מעובד במדור בו אין שום צורך במערכת מפורטת של עובדי או לקוחות החברה. כמובן שהאיש שישתמש בה יותר מכולם יהיה האיש שאחראי על הטמעה  בחברה. הוא האיש שיהיה בקשר רציף עם החברה המספקת את השירות וכמובן שהוא גם יהיה האיש שידאג לטפל בכל בעיה שתצוץ במערכת מולה.

כמו כן חברת שירין מספקת שירותי it, שירותי מחשוב לארגונים ועוד. 

  • ניהול מערכות מידע - Shirin it

שרות קריאות 24 שעות

077-9555666