טלפון:  074-7470760 דוא"ל:  Support@Shirin.co.il פייסבוק:  Shirin.co.il אינסטגרם:  Shirin.co.il
נווט אלינוחייג עכשיו

איך לשפר את המחשוב העסקי עם CRM

איך לשפר את המחשוב העסקי עם CRM

תוכנות CRM הפכו לחלק בלתי נפרד מארגונים התלויים בשירות לקוחות מאורגן, וכן בתהליכי שיווק ללקוחות פוטנציאלי. ניהול נכון של המידע על לקוחות פוטנציאליים וקיימים יכול להעלות את רמת האפקטיביות של העסק בטיפול בהם. התוכנות משמשות כמאגר מידע מתוחכם באמצעותו המחלקות השונות יכולות לשמור ולשתף מידע משמעותי הנוגע להתקשרות עם לקוחות, וכן תיעוד של השירותים או המוצרים שרכשו בעבר. בשל כך חלק אינטגרלי מתוכנות או פתרונות מחשוב לעסקים הן מערכות ה-CRM המותאמות לחברות וארגונים בכל גודל.

 

למה לא לנהל את המידע על הלקוחות בכרטסת קובץ אקסל פשוט?

עסקים רבים, המעוניינים לחסוך בהוצאות תוכנה יעודית לניהול הלקוחות משתמשים בגילונות נתונים דוגמת אקסל המציגים באופן שטחי מידע על לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים. קיימות חברות שנוקטות אפילו אפילו בשיטה הידנית המיושנת, ומחזיקים כרטסת נייר הכוללת את המידע על לקוחותיה. ניהול לקוי זה של רשימת לקוחות החברה באמצעים מיושנים עשוי לפגוע בחברה בכמה מישורים.

 

איך הופכים ליד ללקוח באמצעות שימוש במידע שסיפק בעבר

כאשר מדובר בלקוח פוטנציאלי הפונה לעסק לאחר שיחה מוקדמת בעבר עם אחד מנציגי החברה, קשה יותר לשלוף את פרטיו ולראות תיעוד של שיחת המכירות שהתבצעה עמו בעבר. הבנה מלאה של צרכי הלקוח על בסיס הפרטים ששתף בעבר יכולה לסייע לתת לו מענה מהיר ומותאם אישית, ולהגדיל את סיכויי מכירת המוצר או השירות שהעסק משווק. תוכנת CRM מקצועית מאפשרת לתעד את שיחות המכירה והצעות מחיר קודמות שניתנו ללקוח, ולייעל בצורה משמעותית את מערך המכירות.

 

איך משמרים לקוחות קיימים?

תוכנת CRM מסייעת גם בטיפול בלקוח קיים.במידה ולקוח הפונה לבית העסק לקבלת שירות לקוחות, שליפה קלה ומהירה של השירותים והמוצרים שרכש בעבר, תיעוד קריאות שירות קודמות או תלונות קודמות יכולות לסייע למערכת השירות או  שימור הלקוחות לטפל בצרכי לקוח זה טוב יותר. שימוש בדרכים שאינן אפקטיביות לשמר את המידע על השירותים הקודמים (במיוחד לאורך שנים וכאשר העסק מטפל במספר רב של לקוחות) עשוי לפגוע ביכולת מתן השירות וגרום לעזיבה של הלקוח לחברה מתחרה בעלת נגישות רבה יותר למידע הנוגע לצרכיו המדוייקים של לקוח זה.

 

 

לסיכום, ניהול מערכות מידע באופן מקצועי יכול להעלות את האפקטיביות והריווחיות של העסק בצורה משמעותית. בניית מאגר לקוחות המתועד באופן קבוע באמצעות תוכנת CRM, יכול סייע למחלקת השיווק בפעולת המכירה, ומעבר לכך משמש כנכס דיגיטלי של העסק, היכול גם להשפיע על שיוויו במידה וימכר בעתיד.

מערכות CRM וייעול המחשוב בארגון | SHIRIN IT

שרות קריאות 24 שעות

074-7470760