שרות קריאות 24 שעות:  077-9-555-666 דוא"ל:  Support@Shirin.co.il סקייפ:  Shirin.Support
  

תחזוקת מחשוב- חלק הכרחי בשגרת ארגון

תחזוקת מחשוב - חלק הכרחי בשגרת ארגון

תחזוקת מחשוב - חלק הכרחי בשגרת ארגון

מחשב בארגון שוב קרס? הרשת איטית? אי אפשר להעביר קבצים לשרת? נגמר נפח האחסון? ארגונים רבים, מבינים את הצורך בביצוע תחזוקה קבועה למערכות הממוחשבות שלהם. תחזוקה, שמטרתה להבטיח רמת שירות גבוהה, שתבוא לידי ביטוי בביצועים מהירים, נפח אחסון מספק וקיצור תהליכי עבודה. ארגונים, שכבר מקפידים על תחזוקה של מחשבי החברה באופן קבוע, כבר נהנים מתשתיות, שנותנות מענה לצרכים העסקיים המשתנים, עמידה בעומס וחדשנות מתמדת, שמסייע לבעלי תפקידים בעבודה השוטפת. אילו פתרונות תחזוקה קיימים בשוק ואילו פתרונות מומלצים לבתי עסק?

הפתרונות הקיימים בשוק

איש מחשוב קצה- איש מחשוב קצה הוא בעל מקצוע, אשר אחראי על תשתיות המחשוב בארגון, בשגרת יומו הוא אמון על תקינות המחשבים, המסכים, הכבלים, מערכות ההפעלה, הוא נדרש לעדכן את גרסאות האנטי וירוס, לשלוח מכשירים תקולים לתיקון ולהציג לארגון פתרונות חדשניים לייעול תפעולי, ישנם ארגונים, אשר מצפים, שאיש המחשוב ייתן מענה לתחום המולטימדיה הכולל מסכי הקרנה, רמקולים ולוחות וכמו כן לתחום הטלפוניה. 

היתרונות: טכנאי אחזקת המחשוב מהווה כתובת לכל בעיה ומרכז את נושא המערכות תחת אחריותו. החסרונות: עלויות שכר גבוהות, שירות שמתאים לארגונים גדולים בעלי תשתיות מחשוב מורכבות. 

מחשוב ענן ותמיכה מרחוק- אחד הפתרונות החדשניים המוצעים כיום בשוק הוא חיבור למחשוב ענן. לא רק שמדובר בפתרון חסכוני לבית העסק מבחינת העלויות, נמצא כי מחשוב הענן מאפשר סביבת עבודה מהירה ומחוברת יותר, עדכון מסמכים וחשיפתם בזמן אמת, "און ליין" למשתמשי הארגון, חיסכון גדול בתשלומים עבור רישיונות לאופיס, בזכות היכולת לחבר חמישה מחשבים לרישיון אחד, וכמובן נפח אחסון, בהתאם לצרכי הארגון, שמייתר את הצורך להעמיס חדרי שרתים או לרכוש אמצעי גיבוי, שכן הגיבוי מתבצע, באופן אוטומטי מדי יום, ומוצפן בשרת, שאליו נדרש קוד גישה סודי. 


מחשוב ענן מתאים לכל סוגי העסקים, קטנים וגדולים כאחד, בשילוב עם חברת מיקור חוץ לשירותי תחזוקת מחשוב ארגוני, מדובר בחיסכון גדול, שמעניק רמת שירות טובה יותר, "בזמן אמת", לכל בעיות התשתית והמחשוב הארגוניות. 

תמיכה מרחוק על אף שמה, אינה כה רחוקה, למעשה כאשר נפתחת קריאת שירות מטעם אחת מבעלי התפקיד בארגון, קריאה, שדרך אגב, יכולה להיפתח באמצעות הודעת דואר אלקטרוני, באופן טלפוני וכדומה, קיים איש תמיכה טכנית, שמלווה את הקריאה מתחילתה ועד סופה, ואף יוצר קשר עם בעל הקריאה. יש לציין שרק לאחר שהבעיה נפתרה, הקריאה תיסגר. כך שרמת השירות אינה נפגעת, אלא להיפך מתייעלת, ואף ניתנת לבקרה ולפיקוח.


חשבו על החיסכון המשמעותי בזמן, הנדרש לתיקון  ציוד קצה, ציוד מחשוב ועוד, חשבו על נפח אחסון בלתי מוגבל, ויכולת לגשת למידע בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם, חשבו על דרכי תקשורת אפקטיביים יותר, דרכים פשוטות ויעילות לשיתוף מסמכים בזמן אמת, ותקבלו את הפתרון הטוב ביותר לארגון שלכם.

מאמרים

שרות קריאות 24 שעות

077-9555666